momster

Alla inlägg den 1 mars 2016

Av Veronica helmersson - 1 mars 2016 18:43

Vet inte när jag skrev sist så vet inte om jag skrivit att vi lämnade barnen hos mormor och åkte till Sundsvall förra helgen och hälsade Jonnes moster och mormor och min lillebror.
Det var riktigt skönt att komma från stan ett tag och bara få vara.
Vi har ju 3 barn som är väldigt krävande alla på sitt sätt.
Älskar mina hyper huliganer men ibland är det skönt att komma ifrån.
Nog om det nu.

Vet inte om jag skrivit de här men samsung godtog min rekommendation och jag fick pengarna tillbaka och beställde samsung så istället, så nu är jag så gått som utan telefon men jag har ju världens underbaraste tonåring till son som lånar ut sin telefon.

Idag tog jag med mig min mamma till elgiganten köpte en samsung så platta så snart har vi varsin hela familjen.
Dom är helt perfekt att ha i bilen när man inte vill att barnen ska somna.
Annars så har vi veckan fullbokad med läkarbesök och annat tråkigt, jag som trodde loven var till för att ha kul på.
Idag har jag iallafall gjort min första vakna operation. De var absolut inte något stort i gentligen.
Dom skar bort 2 st sår som aldrig vill läka,den ena på halsen och den andra i jumsken.
I morgon är de ett nytt läkarbesök till för mig, då hoppas jag på att få byta medicin till en som troligtvis och förhoppningsvis har lite längre värkningstid än den jag äter nu.
På torsdag har jag tid hos arbetsterapeuten, fredag har Kevin tid för synundersökning så vi är fullbokade så gott som hela veckan.

Nu ligger jag och slö tittar på gamla x-files avsnitt och försöker ta de lugnt och hålla mig stilla för jag har upptäckt att de känns bra mycket mer i såren och de känns även som de blöder mer när jag rör på mig.

Lite nya bilder kommer kommer i någon senare inlägg.
Ha de så bra med er !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards