momster

Alla inlägg den 2 mars 2016

Av Veronica helmersson - 2 mars 2016 13:35

Idag har jag varit till läkaren som håller i min adhd medicin.
Ska nu byta till elvanse i stället efter att själv föreslagit det, concerta som jag har nu håller absolut inte i effekten som jag vill att den ska göra så nu har jag tagit den 3 gånger om dagen, alternativet var att lägga på en ytterligare concerta.
Då testar jag hellre en annan sorts och just elvanse vet jag att min son har god effekt av.
Behöver dock ta den 2 gånger om dagen men det är ju iallafall bättre än 3-4 gånger om dagen enligt mig.
Ska börja med den redan i morgon bitti, så är lite blandade känslor.
Är lite små orolig för bieffekterna man kan få och hur den verkar.
Men är bara att ta de lugnt och inte försöka känna efter för mycket så kommer det nog gå kalas bra.

Jag alltid fått gått och lämnat blodprov efter varje läkarbesök men de slapp jag idag :)
Var häller ingen brådska att ta blodtryck och så eftersom jag har extremt lågt blodtryck, han tyckte däremot att jag måste börja träna så jag får upp mitt blodtryck.

Så det är så gott som vad jag har roat mig med än så länge i dag.
Morgon är de arbetsterapeuten som står på schemat, här har vi inte en lugn stund!
Nu ska jag vila lite i soffan och mysa med barnen, måste få Denver att sova middag i tid annars somnar han vid 17-18 i kväll och vaknar igen vid 20-22 och ska vara vaken till 3-4 på morgonen sen, inget som, mamman i huset tycker är nån bra idé ;)

Ni får ha de så bäst tills vi ses igen !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards