momster

Alla inlägg den 18 februari 2015

Av Veronica helmersson - 18 februari 2015 22:32

Lite så känns det i dag !
Natten till idag blev de inte mycket sömn då jag plötsligt kom på att jag kunde bli av med yngsta sonens förskoleplats eftersom jag inte är sjukskriven och inte heller kommer vara aktuell hos arbetsförmedlingen.
Så hela natten gick åt att grubbla på det och hela morgonen gick åt för att försöka göra allt jag kan för att han ska få gå kvar.
Efter att ha pratat med både de på kommunen som har hand om barnomsorgen och rektorn på Denver förskola så kommer han få gå kvar.
Men jag har också riktigt psykiatrin och bett om utdrag från min journal från senaste läkarbesöket.
Och i morgon ska jag ringa bvc och be om läkarintyg om att han har behov att vara på förskolan 15 timmar i veckan.
Vet att de anser det redan då det påpekat hur viktigt det är att han är där när han är frisk, så det blir nog inga problem.

Annars har dagen varit rätt lugn.
Nu är det dags att försöka sig på det här med att sova igen så jag orkar upp och köra Kevin till skolan i morgon bitti!

Men bjuder på lite bilder på mina sömntutor!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards