momster

Alla inlägg den 13 februari 2015

Av Veronica helmersson - 13 februari 2015 11:51

Fredag i dag då !
I dag blir det bara lugnt här hemma.
Barnen har varit dåliga i magen ett tag så Kevin har varit hemma från skolan både i går och i dag då han också är ur kass i magen.
Annars rullar dagarna bara på.
Jonne jobbar och jag är hemma med barnen.
I går tog Kevin kort på mig, Trinity och Denver.
Och då fick jag också se resultatet på de kilon jag tappat :)
Nu har jag klarat av hälften och känner mig riktigt nöjd med mig själv !
Nu ska jag bara klara av hålla mig ifrån godis och läsk och onödigt socker i fortsättningen också !
Nu ser jag fram emot nästa helg då Jonne har ledig helg, dessa veckor som han jobbar helg känns så hemskt långa !
Nu ska jag ta och hjälpa Denver med hans bebis !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards