momster

Alla inlägg den 2 februari 2015

Av Veronica helmersson - 2 februari 2015 23:20

Nu var det ett tag sedan jag skrev igen.
Men vi har iallafall fullt upp med flytten nu och kan seja att jag och barnen stor trivs.
Trinity och Denver har fått stora lek ytor som de både leker på och kör med sina bilar, flygplan och fyrhjuling som de åker på.
I går var vi en vända till Ikea och köpte nytt vardagsrumsbord och några små bord och ett bord och 2 pallar till barnen så blev det några fotoramar och en bil matta till barnens rum.
Ja allt börjar komma i ordning nu och så bra jag mår nu vet jag inte när jag gjorde sist !
Denver har tyvärr lite små jobbigt med andningen igen.
Det började natten till i går.
Men nu ska jag inte tröka ut er mer men bjuder på några bilder iallafall!

Nu har vi ju tyvärr inte hunnit fixa allt i lägenheten än men dessa bilder är iallafall från i morse.
Kevin saknar dock en sängen men det beror på att vi ska köpa en ny till han men har inte riktigt kommit fram till vilken än :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards