momster

Alla inlägg under oktober 2014

Av Veronica helmersson - 5 oktober 2014 15:08

Ja vad ska man skriva här nu da ?
Hos oss händer det inte mycket medan det samtidigt händer en hel del.
Min adhd utredning äntligen är igång vilket är med blandade känslor, både skönt och skrämmande.
Allt flyter på för barnen i skolan och på dagis, Denvers lämningar blir bara bättre och bättre.
Trinity och Denver har fått vara till frisören denna månad vilket inte var en dag för sent för Denver iallafall kändes det som.
före och efter bilder kommer :)
Har vi tur får vi flytta 1 januari så de hoppas vi på vore skönt att få ett rum till, samtidigt känns det rätt hopplöst att få en 4 då många av någon anledning inte ens kommer ut på nätet :(
Förutom det så flyter allt på som det ska.
Bjuder på några bilder oxå !

Denver före och efter besöket hos frisören :)

Trinity före och efter besöket hos frisören :)

Glass på stan en varm höst dag !

Denver fick sin fösta tårta i lördags, inte lätt att vara allergisk så det är tur barnen har en faster som tycker om att baka.
(Tårtan är gjord utan mjöl, mjölk, och ägg mm)

Ska man vara ute när det är mörkt och gå lysmasken fick barnen på sig reflex västar med namn och mitt telefonnummer ifall de skulle komma ifrån mig.

Höll nästan på att glömma att världens bästa Milas fyller ju 1 år i dag !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards