momster

Alla inlägg den 11 oktober 2014

Av Veronica helmersson - 11 oktober 2014 21:57

Fan mitt inlägg försvann igen !
Nu är det iallafall några dagar sedan jag skrev igen.
Många tankar flyger omkring i huvudet på mig och mycket händer nu.
Jag bara älskar när det händer grejer men allt är samtidigt en lite skrämmande.
Om några dagar får jag reda på min utredning och den 27 ska jag träffa läkaren.
Sen har vi fått en större lägenhet dock bara en 3a det oxå men rummen var gigantiska och det kommer bli toppen.
Vi kommer flytta upp på centrum och det första Trinity sa var här vill jag bo.
Blir mittemot apoteket vilket är toppen när man hämtar Kevin och Denvers saker.
Kevin kommer få lite längre till skolan sista terminen i 6 an men i 7 an ska han viket fall som helst börja kyrkskolan och dit kommer han ha 2-5 minuters promenad.
Barnen kommer ju gå kvar på biskopsnäset så jag kommer gå med Kevin till skolan och hämta han kommer ju bli samtidigt som jag hämtar och lämnar barnen på dagis.
Annars i dag har vi varit i gubbo och hjälpt till att möblera om och alla som känner mig vet ju att jag älskar att möblera om :)
Nej nu ska jag kolla klart på big brother och sen sova

Våran lilla boxare!

Här kommer vi bo om ca 4 månader :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards