momster

Alla inlägg den 26 oktober 2014

Av Veronica helmersson - 26 oktober 2014 00:46

Fan vad drygt detta är, jag kan verkligen inte somna.
Kom ju på att jag skulle kolla upp så man inte måste ändra inkomsten till barnomsorgen nu när Jonne fått jobb och det skulle man så klart ha gjort.
Så nästa månad kommer väll en jätte trevlig faktura.
Men inget jag kan göra åt det nu, har dock bett Jonne kolla upp det sen innan han började jobba men vill man ha något gjort är det bäst att göra det själv ;)
Annars har vi haft en lugn tvätt dag i dag som fortsätter i morgon.
Kevin och Trinity sover hos mormor i natt så vi har bara Denver hemma som är genom förkyld så man kan ju räkna med att han vaknar tidigt i morgon bitti.
Jag ska väll ta och fortsätta kolla på filmen på 7 an och hoppas på att jag somnar för filmen efter denna är paranormala aktivity eller hur det stavas och den känner jag inte för att se så byter kanal redan nu ;)
Nej natt natt på er !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards