momster

Alla inlägg den 30 oktober 2014

Av Veronica helmersson - 30 oktober 2014 14:33

Jaha har gått några dagar igen.
I tisdags var Kevin till läkaren och kollade sin häl så fick lite saker som vi skulle testa.
Så sålde jag min fina viking som jag kommer sakna som tusen känner jag.
I går var jag till tandläkaren och lagade tanden som lagningen gått sönder på, bästa tandläkar besöket på länge ingen bedövning behövdes och var gratis.
I dag har jag varit och tagit de första blodproverna för att få börja med medicinen, nu är de bara ekg eller vad de hette och koll hos psyk sköterska igen innan jag är klar och får medicin.
I dag blev det ingen ägg provokation som de skulle gjort på Denver heller då han är genom förkyld och har full medicinering av astma medicinen.
Nu ska vi snart ta en promenad upp på stan och hämta ut mer medicin.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards