momster

Alla inlägg den 21 april 2012

Av Veronica helmersson - 21 april 2012 21:58

Ursch vad veckorna går fort igentligen när man tänker efter ändå känns de som att tiden går så himla sakta just nu. Astman har blivit betydligt sämre igen oxå. Så på torsdag ska jag/vi träffa läkare från spec Mvc och prata om förlossningen och hur astman påverkar lillen. Jag är skapligt orolig inför förlossningen tänk om jag får astma anfall då. Vill absolut inte snittas så kommer göra allt för att slippa det. Annars härjar han på rätt bra i magen, ibland känns det som det ska komma ut en hand eller fot mellan benen på mig. Kevins medicin funkar väll lite sådär men det går. Trinity har börjat prata mer och mer är tyvärr lite svårt att förstå vad hon menar ibland men hon försöker iallafall. Hon har oxå börjat sova bra mycket bättre på nätterna nu de sista nätterna så bara hoppas hon fortsätter med det. Men i kväll är det Kevin som bökar och har kommit upp flera gånger redan men hoppas han somnar snart. Men nu ska jag ta och kolla lite tv innan de är dax att sova.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards