momster

Alla inlägg den 6 april 2012

Av Veronica helmersson - 6 april 2012 22:21

Jaha då har en till dag gått utan astma problem. Nu har oxå Överskottsenergin kommit krypande. Nu har det ju gått ett par dagar och jag har börjat vänja mej lite iallafall men kvällarna är nog fan värst när våra underbara barn lagt sig att sova för då blir de så ruggigt tyst och lugnt. Men har ju en liten i magen som börjar bli sig lik igen och härja loss ordentligt på kvällarna iallafall. I dag blev oxå ett akuten besök med Kevin som plötsligt fick magkramper när vi satt oss och åt. Läkaren hittade inget fel på han så blev det värre eller fortsatte vid läggdags skulle vi åka till barn akuten i Falun med han. Men de slapp vi som tur var. På eftermiddagen fick vi påsk mat i Gubbo hos mannens mamma. De var riktigt gått och Kevin åt utan problem upp all mat och gick och lekte, Trinity var de lite värre med hon ville bara ha sin tång kaviar så hon åt den och skinka. Efter maten var det bara hem och slänga barnen i säng och slappa lite framför tv:n. Men nu ska jag ta och försöka varva ner och sova vilket inte är det lättaste när man har så lätt att andas och är jätte pigg hela tiden. Men nej nu ska jag sluta yra ha de så bra med er !!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards