momster

Alla inlägg den 13 april 2012

Av Veronica helmersson - 13 april 2012 20:48

I dag åkte vi till vårdcentralen och kollade upp Trinitys sår på hakan. Läkaren kunde inte säga exakt vad det var men att det var infekterat kunde han säga så han skrev ett recept på antibiotika till Trinity som hon skulle ta tre gånger om dagen i 10 dagar så hon blir hemma från dagis nästa vecka ser det ut som. När vi var klara på vårdcentralen åkte vi vidare till min mormor och morfar där Jonne och Kevin bytte däck på deras andra bil och ungarna fick bada. När båda badat och däcken var bytta var klockan så mycket så det var bara att åka till Johanna för kvälls te och hämta vagnen som blev kvar där igår. Trinity somnade som vanligt i bilen på väg hem och Kevin gick och la sig direkt vi kom hem så nu är det sängen som gäller för oss oxå så man orkar upp i morgon bitti igen.

Av Veronica helmersson - 13 april 2012 05:52

Jaha blev Inge däck byte i går, jag fick lite små blödningar så jag ringde och råd frågade med förlossningen då min barnmorska var sjuk och det blev en tur till Falun och förlossningen i stället och kolla så Lill killen i magen mår bra. De var jätte trevliga på lasarettet. När vi kom in fick jag ett rum på en gång de tog puls och blodtryck som var 118/75 och så fick jag lämna piss prov som visade lite vita blodkroppar så de skickades på odling. Sen fick jag lägga mej och de kollade hur liten i magen mådde. Han ville dock inte ligga still alls nå längre, så från att ha varit lugna gatan i magen så blev de cirkus där inne. Han sparkade allt han orkade på pluttarna som skulle kolla hans hjärtaktivitet. Men de fick en liten kurva med några hål här och där i. Men han mådde bra och de är huvudsaken. Efter det gjorde de ultraljud och kolla så han hade gått om vatten och det inte var nå annat men de såg oxå toppen ut. Och så gjordes en Gyn undersökning där kollade han livmoder tappen jätte noga och den såg bra ut. Troligtvis var de bara nå slämhinnor som brustit så vi fick åka hem precis som jag trodde men de var ju bättre att kolla upp det.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards