momster

Alla inlägg den 28 november 2015

Av Veronica helmersson - 28 november 2015 02:38

Blev ingen rolig kväll i kväll.
Upptäckte att Denvers öra hade blivit ännu värre så jag tog beslutet att vi skulle stanna till på jour mottagningen i Ludvika när vi åkte hem från min mormor och morfar.
Det slutade med att jag ringde min mamma och hon fick åka med till Falun så en barn läkare fick kolla på Denver.
Domen blev vilket fall som helst inflammation och infektion vid örat och 7-10 dagars penicillin kur.
Så nu äntligen får tillbaka vårt pigga monster snart!

Måste seja att jag har en otroligt snälla unge som fick vänta 2-2,5 timme för att få träffa läkaren sen som också var hur underbar som helst.
Hon tog sig tid och pratade med Denver och sen så lekte hon sig igenom undersökningen.

Men nu är vi hemma och Denvers sover så ska väl försöka mig på att göra desamma jag med.
Så hoppas ni haft en lite roligare fredags kväll!
natt natt på er iallafall !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards