momster

Alla inlägg den 18 november 2015

Av Veronica helmersson - 18 november 2015 00:03

Tisdag och barn hemma denna vecka med.
Trinity tyckte hon skulle spy en gång under helgen så då blev dom hemma för det.
Idag har båda små börjat få jobbig hosta och Denver jag fått några underliga utslag som varar så i morgon blir det att ring vårdcentralen.

Idag fick jag ett svar på min blocket annons om jag ville byta min note 4 mot en iPhone.
Och ibland måste man ju testa något annat än det bästa ;)
Och eftersom min samsung s6 edge plus är på lagning så vill ja ha en bra telefon med bra kamera och note 4:an har jag ju tröttnat på för länge sedan :)
Så nu ska man lära sig iOS istället :/
Men de kommer bli kalas bra i slutändan det här med :)

Men lär väl ta och försöka sova lite nu så man orkar upp i morgon bitti !
Men blev ju en lite uppdatering iallafall.

Puss och kram på er !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards