momster

Alla inlägg den 24 november 2015

Av Veronica helmersson - 24 november 2015 16:16

Idag är en sån dag jag inte känner för nånting alls och har tyvärr varit extremt många sånna nu på slutet.

Samtidigt är jag så jävla glad för Kevins skull att han börjat få vänner i skolan och ena grabben som varit elak mot han är skit schyst, en annan som fått byta klass är också schyst, men de ses knappt i kapphallen heller då de inte har raster samtidigt.
Och den tredje verkar gått upp i rök.

Kevin har blivit en mycket gladare kille på bara de här veckorna.

Sen har vi ju Trinity och Denver som nästan bara bråkar nu tycker jag :(
Kan ju bero på att det inte blev nå dagis denna veckan heller då Denver fått svinkoppor.

Men nu kom mannen i huset hem så ska väl ta och prata lite med han.

Hare så gött med er alla !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards