momster

Direktlänk till inlägg 16 juni 2015

SOMMARLOV !

Av Veronica helmersson - 16 juni 2015 20:40

Jaha då har Kevin sommarlov sedan torsdags förra veckan och min brors dotter tog studenten i fredags så var 2 dagar där man hela tiden hade något att göra men det älskar jag.
På lördagen tog vi oss en promenad hem till min mormor och morfar så då fick man också röra på sig lite :)
Kanske inte lika kul att upptäcka att man tappat körkortet på söndagen sen.
För mig är det som jordens undergång och jag kunde inte alls sova på natten till måndagen.
På måndags morgon vaknade jag kl 6 och började göra mig i ordning för att vara klar kl 8 så jag kunde gå till affären där jag haft det sist.
Men fanns inte där heller så fick bli en tur till Falun och ta nytt kort och fixa allt till ett nytt körkort.
Nu måste jag bara då hem ett papper där jag ger Jonne fullmakt att legitimera mig när jag ska hämta ut det.
Det borde komma i morgon tycker jag och nya körkortet är redan betalt så bara att vänta som gäller!
Idag kom våran prinsessa hem också från sin semester med farmor och Håkan !

Så nu blir det sängen för mig iallafall !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica helmersson - 6 november 2022 19:33


Som rubriken lyder var de extremt länge sedan jag skrev något här, är mer aktiv på instagram nuförtiden :)  Mycket har hänt sen sist, jag har tagit tag i studierna och är förhoppningsvis färdig barnskötare dan före julafton. Efter utbildningen ko...

Av Veronica helmersson - 13 maj 2020 23:18

Då har de gått ytligare 1 år och vår prinsessa Raven är här ! Blev igångsatt 18 april 2019 pga komplikationer och hon föddes 19 april 2019, 3204 gram 50 cm lång men fick en jobbig snart som resulterade i nästan 2 veckor på sjukhus med sondmatning o...

Av Veronica helmersson - 23 februari 2019 20:22

Ja här har det hänt en hel del på 1,5 år ! Kommer en liten snabb uppdatering här, så får vi se om jag kommer ihåg att uppdatera här i fortsättningen :) För snart 1 år sedan i slutet av april förra året gick min älskade och bästa morfar, barnens opp...

Av Veronica helmersson - 20 juli 2017 01:14

Tomteland var riktigt trevligt och mysigt, tyvärr lite kallt men de tycker jag hela sommaren har varit. Denver har ju hunnit fylla 5 år också ! Han fick en hoppborg av mamma, Pål, Magnus, mormor och morfar. Det var nog bland det bästa den ungen ...

Av Veronica helmersson - 26 juni 2017 23:37

Vi har fullt upp hemma hos oss :) Denver är äntligen nästan helt återställd efter att ha haft riktigt jobbigt med astman ett par veckor, 2 vändor till sjukhuset och inhalera har det blivit, gått från Max 8 puffar med per dygn till 16 puffar på sin a...

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards