momster

Alla inlägg den 27 juni 2012

Av Veronica helmersson - 27 juni 2012 06:25

I går hade vi tid till Falun för bedömning om jag hade öppnat mej så skulle de sätta igång förlossningen men så blev det inte. Men fick kortison tabletter att ta i några dagar så astman ska bli bättre och jag orkar vara uppe. Nu har jag nästa tid för vanligt besök till barnmorskan på fredag och ny tid för ny bedömning i Falun på måndag så det blir mycket åkande just nu känns det som och mycket barnvakt. Barmen var hos mormor från söndag till måndag och när vi skulle hämta dom i går möts vi av ev suckande Kevin. På måndag nästa vecka ska de vara med farmor och Håkan. Det är tur vi har våra nära och kära som hjälper oss och ställer upp så mycket. I går kom mormor och hämtade släpkärran och körde tillbaka den och tog med sig lite skrot vi inte ska ha kvar och Kevins gitarrer som han inte kommer behöva förens vi flyttat klart. Och efter att hon åkt så kom Håkan och Annica och hämtade de kartonger de ska vara snälla och lagra åt oss. Så hjälpte Annica oss att få lite ordning i köket. Så packade jag ytligare lite köks artiklar så nu har vi inte mycket framme. Får vi besök har vi tyvärr varken koppar eller glas så de räcker framme. Men som tur är så räknar vi inte med att nån kommer heller :) Men nu ska jag ta och gosa lite med Trinity innan det är dax att upp och försöka få lite mer ordning i huset. Ha de så bra med er !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards