momster

Alla inlägg den 18 juni 2012

Av Veronica helmersson - 18 juni 2012 20:58

Då har Trinity sovit borta för första gången. Eftersom storebror sover hos mormor och Pål i en vecka ville Trinity oxå dit. Så det var väl lika bra att testa låta henne sova där innan lillebror kommer så man vet hur det funkar och det hade gått jätte bra. Så det är ju skönt att veta. Så passade vi på att fixa massa ärenden på stan medans hon var hos mormor. Så nu är hyres kontraktet påskrivet och papprena till Skatteverket och försäkringskassan oxå fixade. Det är bara Kevins papper till Skatteverket som inte är klara. Och i morgon blir det att ringa massa övriga samtal till myndigheter och alla andra så det är klart så man slipper göra det när man har en liten nyfödd oxå för nu är det inte lång tid kvar tills han kommer heller. Bara hoppas att det inte är lång dagis kö på dagiset vi vill ha till Trinity oxå för de går säkert inte att fixa förens man bor i rätt kommun. Nej nu ska jag slappa lite framför tv:n med mannen innan det är dax att sova. Men ha de så bra med er alla.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards