momster

Alla inlägg den 12 juni 2012

Av Veronica helmersson - 12 juni 2012 20:00

Nu har det hänt lite saker i våra liv igen. Tyvärr inte bara possetiva saker. Förra veckan var en vecka med mycket läkarbesök och annat. Bebisen i magen mår iallafall bra, Trinitys haka ser jätte fin ut. Och Kevin har börjat äta som vanligt igen. Nu till tråkigheterna, tyvärr var vi tvungna att ta bort vår älskade Merlin i veckan pga sjukdom. Men man får se att han slipper lida och har det bra uppe i himlen tillsammans med Trinitys häst ballong. Sen lite mer possetivt, i dag fick vi veta att vi fick lägenheten vi helst ville ha ! Så nu börjar allt lösa sig. Känns så himla skönt. Och Kevin är hel nöjd då han kommer bo nästan granne med ishallen. Men nu ska jag ta och duscha och sen sova för i morgon ska vi kolla på Kevin och hans klass kompisar när de sjunger fint i kyrkan innan de får sommarlov. Så ha de så bra med er alla.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards