momster

Direktlänk till inlägg 20 maj 2012

hmmm

Av Veronica helmersson - 20 maj 2012 19:33

usch nu var det så där länge sedan jag skrev igen.

Var till mvc förra veckan och mina värden var väll lite sådär.

Hb låg på 93 och blodtrycket på 115/70, sockret låg på 4,4 hade gått upp yttligare 1 kg och lillens hjärtslag låg mellan 140 och 150.

Lite senare under dagen ringde allergi mottagningen i falun och läkarn ville träffa mej den 4 nästa månad så de gick ju fort det som skulle ta minst 3-6 månader enligt receptionisten.

Samma dag som de skedde fick Trinity en salva att testa 5 dagar på hakan som hjälpte ganska bra men tog inte bort såret helt så nu har läkaren skickat remiss till hud i falun som skulle titta på såret/utslagen.


Vi har även hunnit varit på utveklingssamtal för båda barnen och de sköter sig fint båda två :)

så vi är två stålta föräldrar.


I dag fick vi oxå veta att han vi hyr av vill flytta tillbacka så nu letar vi nytt boende oxå.

Hoppas bara vi hittar nått bra ställe vi vill och kan bo på nu. Men med mina gravidhormoner så känns det lite tungt men han hade ju oxå förvanat oss tidigare om det. Och jag vet att det blir bra i slutändan för det blir det alltid.

Det som kommer kännas mest konstigt är nog att bo i en lägenhet där man hör grannar och massa ljud man inte är van vid. En sak är säkert det blir INTE nyhammar igen och ska hellst inte finnas massa björkar i närheten, lutar nog mot marnäs. Men ska ju finnas en lägenhet man ska få plats i oxå och man ska ha en chans att få den med. Jag har ju lixom inga poäng i ludvika hems kö sysstem :(


Nej nu ska jag ta och äta lite macka innan det är lägg dax.

ha det så bra med er !


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica helmersson - 6 november 2022 19:33


Som rubriken lyder var de extremt länge sedan jag skrev något här, är mer aktiv på instagram nuförtiden :)  Mycket har hänt sen sist, jag har tagit tag i studierna och är förhoppningsvis färdig barnskötare dan före julafton. Efter utbildningen ko...

Av Veronica helmersson - 13 maj 2020 23:18

Då har de gått ytligare 1 år och vår prinsessa Raven är här ! Blev igångsatt 18 april 2019 pga komplikationer och hon föddes 19 april 2019, 3204 gram 50 cm lång men fick en jobbig snart som resulterade i nästan 2 veckor på sjukhus med sondmatning o...

Av Veronica helmersson - 23 februari 2019 20:22

Ja här har det hänt en hel del på 1,5 år ! Kommer en liten snabb uppdatering här, så får vi se om jag kommer ihåg att uppdatera här i fortsättningen :) För snart 1 år sedan i slutet av april förra året gick min älskade och bästa morfar, barnens opp...

Av Veronica helmersson - 20 juli 2017 01:14

Tomteland var riktigt trevligt och mysigt, tyvärr lite kallt men de tycker jag hela sommaren har varit. Denver har ju hunnit fylla 5 år också ! Han fick en hoppborg av mamma, Pål, Magnus, mormor och morfar. Det var nog bland det bästa den ungen ...

Av Veronica helmersson - 26 juni 2017 23:37

Vi har fullt upp hemma hos oss :) Denver är äntligen nästan helt återställd efter att ha haft riktigt jobbigt med astman ett par veckor, 2 vändor till sjukhuset och inhalera har det blivit, gått från Max 8 puffar med per dygn till 16 puffar på sin a...

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards