momster

Alla inlägg den 2 maj 2012

Av Veronica helmersson - 2 maj 2012 22:56

Det har inte blivit mycket skrivande här på sista tiden, kommer nog tyvärr inte bli så mycket bättre på ett tag nu heller när all pollen kommit och jag inte kan ta mediciner som vanligt. Så mina dagar tillbringas mestadels i soffan eller sängen :( i morgon är det dax för Trinitys första tanflökar besök. Ska nog gå bra då jag aldrig vart med om nån unge som älskar att borsta tänderna som hon gör. Annars händer inte så mycket som sagt. På fredag ska hon till läkaren oxå och lämna prover varför såren på hakan aldrig försvinner. Sen skulle kanske mamma och Pål komma och grilla till helgen om det blir fint väder. Så lite händer det här iallafall fast man är mestadels loggandes. Men nu ska jag ta och klä av mej och sova lite jag oxå. Hare så bra med er !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards