momster

Alla inlägg den 28 april 2010

Av Veronica helmersson - 28 april 2010 18:36

jaha ligger i sängen å surfar nu. Fan vad ledvärk jag haft i dag då jag inte kunnat ta panodilen, då jag kommit på att det är den som gett mej mag kramperna de sista dagarna.

Hubben upptäckte för ett tag sedan att vi kunde kopla in datan på tv:n, så de gjorde han åt mej. Så nu har jag lite mer att göra än att bara glo på tv.

På lördag är det dop oxå, hoppas mina ben och leder är bettre.

Annars händer det inte så mycket. Trinity växwr så det knakar, 3 månader på lördag redan, urch va tiden går fort. Kevin slutar snart 1:an.

Och jag har som vanligt kommit på att jag vill flytta, är inget nytt igentligen, men vill inte ha Trinity på dagiset här i Nyhammar. Jag kanske är fjantig men jag vill kunna gå och kolla på henne som en liten lucia eller vad hon nu kommer vilja vara. Men här är det bara 5 åringarna som får lussa tex. Och skolan är väll lite sådär. Men blir säkert kvar här i slutändan endå.

nej nu ska jag mata sessan och spana vidare.


puss och kram på er !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards