momster

Alla inlägg den 15 april 2010

Av Veronica helmersson - 15 april 2010 11:45

Ny dag igen da. Vet inte varför men har börjat tänka så mycket på fars gubben på kvällarna och hur synd det är att Trinity aldrig får träffa han.

Kände han knappt själv, vi hade ju just börjat få kontakt innan han beslöt sig för att lämna oss.  Men några minen av gubben har man iallafall.

Kommer aldrig glöma när han kom med en miniatyr dumpers leksak till Kevin. Eller lastbil som kevin envisades om. Han sa alltid att kevin var speciell, fråga mej inte varför men antar att de var för att de var så ruggit lika, lika envisa iallafall det kunde man inte missa. Jag vet att han mådde dåligt pågrund av att han inte var den pappa som man vill ha som barn. och att han inte ville förstöra den familjen jag hade fått. Jag har ju växt upp med en som jag kallat pappa och alltid har funnits där samtidigt som jag haft en "riktig" eller biologisk pappa på annan ort.  Men men nu är det som det är och inget man kan göra något åt. Hoppas han har det bra bland maskarna i marken bara.

Nu är det nästan bara 2 veckor kvar till dopet och jag vet fortfarande ingenting, prästen skulle ringa men har inte gjort det så jag får väll ta och ringa upp han i stället.

Men nu till sängen och tv:n igen.


puss och kram på er !



Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards