momster

Alla inlägg den 10 april 2010

Av Veronica helmersson - 10 april 2010 20:22

Ligger i sängen ock kollar på tv med gubben och Trinity, sejer åt jonne att ta upp veckaklockan jag haft ner på golvet och sätta på larmet, sälvklart undrar jonne varför, jag svarar att Kevin ska ju till skolan. På en söndag får jag till svar, jag som var helt säker på att det var söndag i dag. jaja tur att han är vaken iallafall.

Hade vart lite synd om Kevin annars.

Lägger in lite bilder medans jag ändå är i gång.           

Av Veronica helmersson - 10 april 2010 19:25

Jaha då har hela påsk lovet gått oxå !

och inget blev som det skulle utan vi blev sjuka, vi som skulle hinna med att vara till aqua nova och lek landet i borlänge, men får ta de på nån helg framöver.

Kevin har fått världens hosta, men får gå till skolan i morgon endå.

Grabben har ju haft en jätte lös tand ett par dagar, så i dag börja tok ungen leta efter en tång han skulle dra ut tanden med. Jonne sa åt han att testa dra ut tanden med fingrarna, vilket absolut inte skulle funka enligt Kevin, men när han skulle visa att det inte gick genom att knappt nudda tanden med fingrarna rasade den ut på vår säng utan att grabben märkte det. Jonne var tvungen att säja till han att tanden flög ut. En glad Kevin ringde genast till farmor och berättade.

Och på tisdag ska farmor med kevin till tandläkaren, går vi dit med han blir det bara fjanterier. Håkan skulle oxå få följa med denna gång. Det går säkert toppen bra. Nu är även de flästa dop inbjudningar utdelade oxå, även de tackvare farmor Annica.


nej nu bär det av till sängen och tv:n igen.

Hare så gött allesammans puss å kram på er !


Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards