momster

Alla inlägg den 18 mars 2010

Av Veronica helmersson - 18 mars 2010 20:45

i dag har vart en stressig dag ! Först for vi in med Jonne till Ludvika, han skulle till röntgen  och rönka tummen sen till nyhammar och lämna Kevin på skolan, efter de for vi derekt till bvc. Tydligen hade jag tagit fel en timme på tiden med, vilket jag får reda på när jag setat i väntrummet nästan 40 min. Men kom in till slut och allt värkade bra iallafall. Hon hade inte växt mer än 0,5 cm men allt annat såg bra ut. Efter läkarbesöket var det bara att fara in till Ludvika och hämta Jonne igen. Hem och vila innan vi hämade kevin och åkte och besiktade bilen. Bilen gick igenom utan anmärkningar så det var skapligt skönt.

Resten av dagen blev lugn och skön ! Trinity fich bada i diskhon som hon älskar men nu har hon varit lite gnällig en stund och inget duger, men ska inte klaga är inte allt för ofta hon är det.

Nej nu till sängen natti natti på er!


puss och kram !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards