momster

Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Veronica helmersson - 3 mars 2010 20:52

Jaha vad har man gjort i dag da.

Först var vi till BVC och vägde och mätte tösen !  Och hon växer så det knakar hela 56 cm lång och 4435 gram. Efter det åkte vi till is hallen i Ludvika där vi träffade farmor med Oscar och Filip så de fick spela lite hockey.

Sen for vi till affären och handlade lite käk att stoppa i frysen innan vi forttsatte ut till gubbo, där det bara blev dataspel och tv i dag.

Jag vaknar av att jag hör en liten unge springa i hallen, då hade Carina och Carin kommit över med Charlie och Lily. Riktigt kul att träffa karin med barna, Lily hade jag ju inte hunnit se innan heller. De va lite kul att se Lily och Trinity, båda med jätte mycket hår, Lily jätte mörkhårig och Trinity jätte blond.

Men nej nu bär det in till sängen och hoppas på att man får sova i natt, natten till i dag skulle Trinity bara tjåla massa skit hehe !


Natti natti puss å kram på er !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards