momster

Alla inlägg den 17 mars 2010

Av Veronica helmersson - 17 mars 2010 19:04

Oj oj vad jag och Trinity hunnit med mycket i dag. På förmiddan var vi på Föräldrar grupp skulle ha varit masage i dag men blev inget då 2 st var borta, så blev att snacka skit i stället. Men det var riktigt trevligt.

Efter det åkte vi hem och jag slängde i mej nån korv innan det var dax att hämta Kevin. På vägen ut till bilen attakerar väll Merlin grann hunden och fick sig några bett, Skyll dig själv säjer jag bara. Var ju bara en amstaff han gick på så vad trode han igentligen ? Grannen fick ett skadat finger, amstaffen var kopplad så koplet skar henne i fingret. Hoppas det gick bra, de hade svullnat sa hennes kar. 

Efter vi hämtat Kevin for vi hemtill min pappa och tog oss en promenad som från början bara skulle bli ca 4 km på ca 1,5 timme som max men slutade på 8 km och  3 timmar. Jag kom ju på den smarta iden att gå till affären i stället för att stanna med bilen på hemvägen !

Så nu är man lite slut i kroppen, är ju inte van att gå så långt. Men så himla skönt att röra sig med. Så nu sover nog Kevin gått i natt iallafall.


  Morfar med Trinity


  Kevin hittade en snödriva !



Kevin !  

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards