momster

Alla inlägg den 3 april 2015

Av Veronica helmersson - 3 april 2015 08:02

Idag mår jag riktigt jävla bra av någon anledning!
Mannen har nyss gått till jobbet, men vi han ta en lugn dusch innan och barnen sov fortfarande efter deras påsklov började igår!
Nu ligger jag med lurarna i öronen de små kollar på dumma mig 2 på sitt rum Kevin spelar på sitt rum och jag har nå barn pogram om kroppen på vardagsrums tv:n :)
Och allt flyter bara på till skillnad från i går då mini monstret vägrade lyssna och bara gallskrek tills han tappade rösten.
Nu är bara frågan var man ska göra av all överskottsenergi ;)
Blir nog att dampa lös ordentligt med barnen, de brukar dom gilla :)
I eftermiddag när Jonne slutat jobbet så ska vi på påskmiddag hos hans mamma.

Men nu ska jag se till att barnen får i sig lite frukost!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards