momster

Alla inlägg den 8 april 2014

Av Veronica helmersson - 8 april 2014 07:36

I natt har jag sovit jätte dåligt av någon anledning och drömt skumma drömmar.
En gamal klasskompis gick bort för någon månad sedan och han var med i drömmen och berättade hur han dog men på något underligt sätt levde igen, allt var så verkligt på samma gång som jag viste att det inte kunde stämma ! Så plötsligt blir jag väckt av att en av Trinitys leksaker började spela musik utan anledning, Trinity var helt nyvaken och bara mumlade när jag kom in på rummet så hon hade inte startat den och nu har jag den där skumma känslan i kroppen som inte riktigt går att skaka av sig.
Men nu är iallafall ungarna redo att gå till dagis om lite drygt en halvtimme.
Sen får vi se om jag tar mig en tur till Sofie och umgås lite om dom ska vara hemma !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards