momster

Alla inlägg den 6 april 2014

Av Veronica helmersson - 6 april 2014 20:27

I dag har huvudvärken varit på besök igen men lite har vi iallafall fått gjort !
Försökt oss på att städa lägenheten men de är inte de lättaste när 2 av barnen hinner dra fram dubbelt så mycket som en annan hinner plocka undan, ibland funderera man hur dom hinner !
Denver blev iallafall så trött att han somnade vid matbordet efter att han ätit klart och Trinity har kommit på att hon inte ska sova middag även om hon mycket väl behöver det så idag sa Jonne att vi sätter henne i bilstolen så får vi se vem som har rätt men då gick hon väll och vilade en stund iallafall !
Efter vilan fick Trinity spela lite tv spel med Kevin medan Denver bygde lego.
Så avslutade vi dagen med en tur till affären och köpa lite toa papper och blöjor. Blöjor har det nog gått åt 10 st i dag då Trinity skulle vara snäll och bjuda Denver på popcorn igen, ibland har hon lite svårt att låta bli att bjuda även om hon vet att han inte tål.
Nu ligger Trinity och sover Kevin ligger och läser och Denver gör allt för att inte ligga still för då somnar han !
Men är väll dags att se till att han somnar så jag och Jonne får kolla lite på tv innan vi också däckar !

Så här kan man göra när man går förbi godis hyllorna utan tjat.
Om inte barnen ser dåligt för då är de bara att ta av glasögonen ;)

Så här trött var Denver redan innan maten !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards