momster

Alla inlägg den 7 december 2013

Av Veronica helmersson - 7 december 2013 19:27

Vilken super vagn måste jag bara seja.
Jag körde den hela dagen i går i både nysnö och modd och den tog sig fram överallt utan problem !
Jag älskade denna vagn från första stund och blir bara mer och mer nöjd med den.
Har inte haft någon bättre vagn och kommer nog inte hitta det heller !
Längtar tills jag får testa den i snö som syskon vagn också !

Av Veronica helmersson - 7 december 2013 14:56

I dag ringde min morfar och ville ha hjälp med skottningen på gården, så jag envisades om att åka och kolla om jag hittade nyckeln.
När vi kommer fram har dom givetvis plogat parkeringen så Jonne sejer att det inte är någon ide att gå ur bilen och kolla men envis som jag är så gick jag ändå ut ur bilen och innom 2 min hade jag hittat nyckeln.
Så när jag sejer de till Jonne sejer han bara jaha ja, jag ska vara tyst och kommer sen fram till att jag borde köpa en triss i dag :)
Har tyvärr inte hunnit köpa någon än men än är inte dagen över heller !
Efter att jag hittat nyvaken åker vi hem till mormor och morfar och Jonne och Kevin skottade undan på uppfarten jag och Denver och Trinity gick ut och gick en sväng och ungarna satt i varsin pulka.
Självklart välter pulkan med Denver i och han fick fulla ansiktet med snö men han brydde sig inte ett skit om det.
Nu har mammas och Pål kommit en sväng men jag ligger instängd i sovrummet och har precis nattat Denver som ska sova lite middag.
Men jag ska väll gå ut och vara lite social jag också !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards