momster

Alla inlägg den 4 december 2013

Av Veronica helmersson - 4 december 2013 21:33

Jaha ja nu hoppas jag Denver kommer iväg till dagis nästa vecka !
I dag på förmiddagen höll Trinity på att ha ihjäl Denver vid ett par tillfällen.
Trinity var duktig och skulle böblera om och lyckas välta skötbordet övet Denver så han kläms under, och vi har inget litet skötbord utan en byrå från ikea man fäller ner ena hyllan så det blir ett skötbord.
Men det gick bra iallafall och Trinity lärde sig att man måste be om hjälp om man vill möbler om !
På eftermiddagen åkte vi och hämtade Jonne och sen till kupolen och handlade lite julklappar.
Sen så blev det en surfplatta och ett par skor till mig.
Nog om denna tråk dag nu !
Denvers näsa har börjat läka nu men Trinity ramlade på den i går och det kom ut en massa var så vi håller tummarna att det inte blir någon infektion nu bara.
Den ser iallafall bättre ut nu även om det är massa blodskorvar kvar.
Och i dag får ni klara er utan bilder då dom ligger på telefonen :)
Nu ska jag kramas med mannen ett tag !
Det är ju dags att börja producera en till liten, iallafall om man ska lyssna på karn inne på babyproffsen :)
Om inte annat kan man ju alltid träna lite ;)
Jaja nu ska jag sluta babbla och lägga ifrån mig nya leksaken :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards