momster

Alla inlägg den 26 februari 2010

Av Veronica helmersson - 26 februari 2010 18:04

I dag var jag och trinity till kyrkis för första gången ! Har ju varit där med sofie innan men det var länge sedan nu, så var bara nya menniskor och bebisar där i dag. Men jätte trevligt ! Sen alltid lika kul att träffa Ann-christin som alltid är lika glad.

Vi pratade även med prästen som ska döpa Trinity och fixade med lokal till fikat, allt blir kalas bra !

Så den 1 maj ska prästen Håkan skvätta vatten på Trinitys huvud !

När vi väl var hemma åt jag och sen åkte och hämtade Kevin på skolan, så nu har han lov i 1 vecka.


Väl hemma känner jag hur jag börjar frysa och går och lägger mej vaknar och fryser ännumer så tar tämpen 39,3 visade den, så slänger i mej panodil och går in i duschen så nu känner man sig lite bättre iallafall.

Ska bara se om jag kan skicka karn till affären och handla lite.

Nu till sängen igen och se på tv.

Tidigare månad - Senare månad

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards