momster

Alla inlägg den 25 februari 2010

Av Veronica helmersson - 25 februari 2010 21:23

Då sover kevin nu så himla skönt när han somnar i någorlunda god tid!

I dag har varit en lugn dag och vi börjar få in rutiner igen.

I morgon funderar jag på att åka till kyrkis en sväng så man får träffa lite andra än bara gubben och barna!  

 


Min lilla sessa !  

Av Veronica helmersson - 25 februari 2010 10:14

i går var jonne på föreläsning med johan så jag var sälv hemma med Trinity för första gången, var lite ovant men gick kanon bra lite bökigt när man skulle lämna och hämta kevin på skolan men det gick.

så var vi till bvc och hon växer och följer kurvan jätte bra. Och jag kankse fått torsk i bröst mjölken så det är därför jag får ont i lungorna.


I dag har Trinity fått testa ersättning för första gången, det smakade nog inte så jätte bra tyckte hon gick jätte segt och hon lekte mest med nappen.

Tidigare månad - Senare månad

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards