momster

Direktlänk till inlägg 7 januari 2016

Nu har vi haft vinter så nu tycker jag det räcker!

Av Veronica helmersson - 7 januari 2016 01:09

Exakt så känner jag !
Nu vill jag ha vår iallafall så att de kan bli sommar nån gång !
19 minus grader i dag och jag är absolut inte tillverkad för att klara kylan !
Annars så så hamnade jag helt fel i tillverkning och skulle egentligen ha tillverkats där det iallafall inte blir ett minus tecken innan gradantalet på termometern !

Idag var vi bjudna på pepparkakshus plundring hos en kompis och barnen är också bästa vänner så jag var ju tvungen ut i kylan i dag också.
Vi hade hur som helst super trevligt som vanligt och barnen var snor trötta när vi gick hem, Denver somnade i vagnen Trinity och Kevin käkade lite sen somnade Trinity inne på Kevins rum.

Igår vart en riktigt lyckad dag, jag hade tid för ny EKG undersökning, hade tur att mamma skjutsade dit mig så behövde bara gå hem.
Men var inte riktigt lika kallt i går, 9 minus hade vi på våran termometer.
Mina nya front högtalare till surround systemet, mina klacka skor och en planes tröja jag beställt kom på posten.
Så var vi hem till min mormor och morfar och Jonne sågade 2 hål för pinnarna till iläggsskivan på vårt köksbord då jag valde att köpa en sån istället för ett helt nytt köksbord, blev ca 3000-3500 kr billigare och vill jag ha ett nytt köksbord sen kan jag ju köpa det då.
Det ända jag skulle vilja ha egentligen är en större soffa men de har jag inte riktigt råd med nu :( törs inte riktigt köpa en begagnad heller då vi inte vet hur Denver skulle regera om de funnits djur i hemmet innan eller så.
Han reagerade ju på madrassen vi fick med när vi köpte sängen och dom hade inga egna djur men tänkte ju inte på att fråga om släkt/vänner eller nån i familjen hade djur som brukar hälsa på.
Men efter att vi tagit bort madrassen så har han kommit 1 gång och sagt att han inte kan andas innan var de så gott som varje kväll/natt.

Men nej nu är det dags att söva kudden lite, så ha det så bra med er tills ni kikar in igen !



Mina super snygga nya klacka skor !

Planes tröjan Trinity fick !

 
 
Isabelle och Lucas

Isabelle och Lucas

7 januari 2016 04:40


Tjenare i Natten på dig !!!...

Vilka fräsiga Skor där på bilden !!! :-D...

När jag såg dom komma upp på Bloggplatsen där på sidan då tänkte jag att dom var med bland Annonserna där på saker som Säljs men så var det ju inte ser jag ju nu då ;-)

Sånna vill man ju ha nästan om det inte är för hög klack vill säga för då an jag inte gå med dom för jag får ont i mina fötter på grund av lite fel på dom som jag har kan man säga !!! :-( hmm...det är inte kul alls vill jag löva !!!...

Ha det bra och tack för mig :-) hihi

// Med vänlig hälsning Isabelle //

http://www.---0o0---llsabellell---0o0---.bloggagratis.se

Veronica helmersson

27 juni 2017 01:23

Tack!
Tror klacken var 12 cm på dom skorna :)
Vet hur det är med krångliga fötter, är plattfotad så är många skor jag inte kan ha :(
Har special sulor som jag använder för det mesta så orginal sulan måste gå att ta ur de skor jag köper sen så måste det gå att dra åt dom själv för annars tappar jag skorna :(
Det är inte det lättaste att hitta skor som sitter bra och vet precis vad du menar och är inte ett dugg kul :(

Hoppas du får en trevlig helg och tack för kommentaren :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica helmersson - 6 november 2022 19:33


Som rubriken lyder var de extremt länge sedan jag skrev något här, är mer aktiv på instagram nuförtiden :)  Mycket har hänt sen sist, jag har tagit tag i studierna och är förhoppningsvis färdig barnskötare dan före julafton. Efter utbildningen ko...

Av Veronica helmersson - 13 maj 2020 23:18

Då har de gått ytligare 1 år och vår prinsessa Raven är här ! Blev igångsatt 18 april 2019 pga komplikationer och hon föddes 19 april 2019, 3204 gram 50 cm lång men fick en jobbig snart som resulterade i nästan 2 veckor på sjukhus med sondmatning o...

Av Veronica helmersson - 23 februari 2019 20:22

Ja här har det hänt en hel del på 1,5 år ! Kommer en liten snabb uppdatering här, så får vi se om jag kommer ihåg att uppdatera här i fortsättningen :) För snart 1 år sedan i slutet av april förra året gick min älskade och bästa morfar, barnens opp...

Av Veronica helmersson - 20 juli 2017 01:14

Tomteland var riktigt trevligt och mysigt, tyvärr lite kallt men de tycker jag hela sommaren har varit. Denver har ju hunnit fylla 5 år också ! Han fick en hoppborg av mamma, Pål, Magnus, mormor och morfar. Det var nog bland det bästa den ungen ...

Av Veronica helmersson - 26 juni 2017 23:37

Vi har fullt upp hemma hos oss :) Denver är äntligen nästan helt återställd efter att ha haft riktigt jobbigt med astman ett par veckor, 2 vändor till sjukhuset och inhalera har det blivit, gått från Max 8 puffar med per dygn till 16 puffar på sin a...

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards