momster

Alla inlägg den 17 maj 2015

Av Veronica helmersson - 17 maj 2015 01:36

Tomt i sängen nu !
Då sover Denver borta för första gången.
Mormor och Pål kom och hämtade han på eftermiddagen och så kommer han hem i morgon.
Under eftermiddagen har man inte märkt av så mycket att han inte är hemma förutom att det vart lite lugnare här hemma men nu på kvällen kändes de lite konstigt att inte ha någon som trängdes i knät och sängen är ju tok stor !
Så lite underligt att inte kunna kika till ha som jag brukar göra en gång i timmen typ, men känns riktigt bra också.
Så ska väl försöka sova lite snart.
känns bara så bra att de gått så bra än så länge då han kan vara extremt mammig här hemma på kvällarna och nätterna.
Och att få vakna utan ett nytt blåmärke känns ju ännu bättre!
Nej ju ska jag sova för nu börjar jag bli lite trött.
natt natt på er !

Medicinen måste med om man ska sova borta !

Sen blev det hejdå allihopa, han ska ju åka racerbil med Pål !

Trinity somnade på golvet medan vi kollade på film !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards