momster

Alla inlägg den 5 januari 2015

Av Veronica helmersson - 5 januari 2015 19:43

Jaha då har de gått några dagar på det nya året.
Äter började väl lite så där med värsta dryga hostan.
Annars har de varit rätt lugnt och jag har börjat packa massa saker i lägenheten så man inte behöver stressa.
I dag ringde jag även psykiatrin och berättade att lunch medicinen inte har samma effekt länge så sköterskan skulle ta upp det med läkaren så får vi se om jag får höja den dosen eller om jag skulle höja morgon dosen eller om de tillochmed blir att jag måste byta medicin. Vilket jag egentligen inte alla vill göra då jag inte har knappt några biverkningar alls av denna.
Jag har fått lite biverkningar då jag höjt dosen men då har de varat i 2-3 dagar och sen varit borta.
Annars har vi bara tagit det lugnt och kollat på det okända med Kevin.
Denver har mestadels bara velat kramas i dag så hoppas verkligen inte han är på väg att bli sjuk igen utan bara var lite extremt gos sugen idag.
Nu ska jag ta och kolla klart på 112 på liv och död innan jag går in i duschen :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards