momster

Alla inlägg den 22 mars 2012

Av Veronica helmersson - 22 mars 2012 19:41

I går hade vi en lugn och skön förmidag. Jonne skulle till vård centralen kl 11:30 och efter de skulle vi och hämta ett par skor som jag köpt begagnat men som vanligt ska man inte planera in nått efter att Jonne har läkarbesök har jag märkt. Han hade högt blodtryck + att han fått blåmärken utan anledning så tyckte läkaren att han skulle åka in akut till Aluten i Falun. Så de blev att snabbt fixa barnvakt till Kevin, hämta Trinity på dagis som tur var så hade hon inte hunnit somna. Så for vi och hämtade skona lite snabbt innan vi åkte till Falun. Vi var framme vi kl 2 på eftermiddagen och var klara kl 22 på kvällen och själva läkarbesöket tog Max 15 min resten av tiden satt vi i väntrummet. Kevin fick sova hos farmor och Håkan och de funkade jätte bra men han hade vurpat på cykeln och bak bromsen hade gått sönder. I morse vaknade vi av att jonnes mamma ringde men både jag och Jonne trodde förs att det var larmet som lät så de blev lite fel när nån sejer hallå i telefonen då. Hon ville bara berätt att Kevin och Håkan snart var här och att de hade gått jätte bra på morgonen oxå. När Håkan ska åka kommer Trinity upp överlycklig att farfar Håkan är här så han fick massa kramar innan han fick åka. Sen var de bara att skicka Kevin till skolan och vi gosade lite till innan Trinity skulle till dagis. Sen tillbringade jag förmiddagen i sängen då min rygg och mage och höfter inte tyckte om gårdagens akut besök. Sen tog vi en promenad och hämtade Trinity på dagis och sen in och handla. Som vanligt så skulle inte Trinity in när vi kom hem heller så vi stannade ute ett tag. Kevin hjälpte till att plocka lite kvistar medans Trinity hoppade studsmatta och gungade. Så efter ett tag drog Kevin ut på byn på cykel en sväng med några kompisar så då gick jag och Trinity in och duschade och plockade fram sommar skorna och tog bort alla vinter skor. Nu har Kevin lagt sig och Trinity ska oxå i säng sen tänker jag slappa resten av kvällen.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20
21
22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards