momster

Alla inlägg den 6 november 2012

Av Veronica helmersson - 6 november 2012 21:03

Jahaja !
I går ringde jag öron näsa hals och pratade med dom och de sa att Denver skulle iallafall ha fått en operations tid senast 3 december men kunde ringa de som hade hand om tiderna och höra då de hade bättre koll så ringe dit och de skulle ringa upp mig i dag.
Och de gjorde de oxå.
Fick då veta att eftersom han är under 6 månader så var de tvungna att diskutera om han skulle ligga på avd 45 som är öron näsa hals eller avd 34 som är barn avdelning. Så fort det kommit fram till det skulle vi få hem en tid eller så skulle de ringa men vi skulle inte behöva vänta så länge då han skulle ha opererats innan november var slut iallafall om jag förstod henne rätt.
Annars har det varit en lugn dag.
Jag har oxå börjat försöka gå ut och gå lite.
Så i förrgår tog vi oss en liten kvälls promenad hela familjen. Dock bara 1,8 km.
I går tog jag med mig Denver och mötte upp Anna och Logan. Vi gick till ludvika gård över högberget och hem, blev ungefär 1 mil. Tyvärr tog batteriet i telefonen slut så fick inte med hela promenaden.
I dag tog jag med mig familjen upp på stan och vi hämtade ut jonnes medicin och köpte vantar åt Denver.
Nu ska jag ta och glo lite på tv och mysa med Denver innan jag somnar.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards