momster

Alla inlägg den 10 juni 2011

Av Veronica helmersson - 10 juni 2011 20:46

I dag har vi haft en underbar dag på stan och kollat på min lillebror bär han tog studenten och åkte studentflak, riktigt trevligt.

Efteråt blev det smörgås tårta och vanlig tårta hemma hos mamma.

Han hade ju nå grym tur med vädret oxå.

Så får vi se var lilla lillebror hamnar efter skolan. Ungen har sökt vidare ena utbildningen och den han helst vill in på var 5 år och den andra 3 år. Tror de var i linköping och uppsala utbildningarna var så då får man en bit att åka när man ska ses. Kan knappt fatta att ungen är 19 i augusti. Men nog om detta nu !

Efter fikat drog vi iallafall vidare in till stan och möter sarah efter vägen så blev en tur upp till henne.

Trinity stackarn ramlade och slog i munnen så hon blödde så då fick de bada i sarahs badkar och oj vad lyckliga barn vi fick, ända tills kevin upptäcker att Trinity har bajsat i badvattnet. Men vi bytte vatten och så fick de bada lite till.

Men vet inte om det var mest vatten i badkaret eller på golvet när de var klara.

Efter att det badat klart så for vi vidare hem till barnens farmor och skulle koppla in nya skärmen men det var ingen hemma så jonne lämnade ett medelande på deras dator så åkte vi hem i stället.

Nu ligger båda barnen i sina sängar och vi ska glo lite på tv innan det är dax att sova.

Men ha det så bra med er nu så kommer det bilder sen !


Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards