momster

Alla inlägg den 26 april 2011

Av Veronica helmersson - 26 april 2011 15:36

I går somnade jag till big brother och vaknar när klockan ringer 6 på morgonen.

Måste ha varit riktigt trött för när jag vaknar har jag en Trinity brevid mej och jag mins inte riktigt när jag flyttade över henne till oss men har ett svagt minne av det bara och att hon somnade om på en gång.

Vaknade hursomhelst helt utvilad.

Gjorde i ordning Kevin och körde i väg han till bussen kl  runt 7 och gick in i duschen.

Sen for vi hem till ungarnas farmor och Håkan och käkade frukost innan vi for med dom till borlänge för att hämta ut Jonnes lur och så skulle de ha lite små saker.

När vi kommit ut till gubbo igen kollar jonne om de lagat hans lur ordentligt då han inte kunde göra de i borlänge för lurarna låg kvar i vår bil, men de hade de inte utan den är fortfarande paj i kontakten.

När vi kom hem till oss var det bara för mej att fara på kvartsamtal med Kevin.

Så i dag har vi haft fullt upp men nu är det lugt i en dag innan vi ska iväg till dietisten med kevin igen och få lite mer energi drycker då de funkade bra.

Men nu ska jag inte slösa mer på er tid utan hare så bra så hörs vi när vi hörs !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26
27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards