momster

Alla inlägg den 18 november 2011

Av Veronica helmersson - 18 november 2011 20:46

Då var det ett tag sedan man skrev nått här igen !

Det händer inte så mycket heller med andra ord.

Kevin går i skolan och Trinity på dagis på dagarna.

under höst lovet vecka 44 var vi till gamex och barnen fick testa lite tv spel.

Trinity hittade sin favorit där hon fick leka med en liten hund på en 3ds.

Kevin vet jag inte riktigt om han hade nån riktigt speciell men han tyckte om nya zelda.

Ungarna har oxå fått varsin tv på sitt rum nu, Trinity fick ta ett gamalt xbox och Kevin sak få ett xbox 360 men de måste lagas först. Får vi inte årdning på det så får han ta ett av wii spelen i stället.

Annars har det inte hänt ett skit tror jag.

I morgon ska vi hem till min mormor och morfar och försöka få klart pallen till ungarna.

Nu hoppas Trinity sover hela natten men de är nog ingen chans då de hänt max 3 ggr sedan hon föddes.

hon har som vana att vakna prick halv ett  och sedan vara vaken till 3 och om man har riktig otur somnar hon inte om förens 6-7 tiden. fattar inte hur hon årkar med dagis men det gör hon iallafall utan problem.

Så i kväll testar vi att hålla henne vaken lite längre och hoppas hon sover i natt.

Det har ju blivit lite skönare nu när hon har fått en riktig säng och kan gå upp till oss själv när hon vaknar iallafall.

Men nu ska jag glo lite på tv:n med mannen och Trinity. Kevin har lagt sej som vanligt i dag vår duktiga kille.


Ha de så bra med er !

Puss å kram !


Av Veronica helmersson - 18 november 2011 20:46

Då var det ett tag sedan man skrev nått här igen !

Det händer inte så mycket heller med andra ord.

Kevin går i skolan och Trinity på dagis på dagarna.

under höst lovet vecka 44 var vi till gamex och barnen fick testa lite tv spel.

Trinity hittade sin favorit där hon fick leka med en liten hund på en 3ds.

Kevin vet jag inte riktigt om han hade nån riktigt speciell men han tyckte om nya zelda.

Ungarna har oxå fått varsin tv på sitt rum nu, Trinity fick ta ett gamalt xbox och Kevin sak få ett xbox 360 men de måste lagas först. Får vi inte årdning på det så får han ta ett av wii spelen i stället.

Annars har det inte hänt ett skit tror jag.

I morgon ska vi hem till min mormor och morfar och försöka få klart pallen till ungarna.

Nu hoppas Trinity sover hela natten men de är nog ingen chans då de hänt max 3 ggr sedan hon föddes.

hon har som vana att vakna prick halv ett  och sedan vara vaken till 3 och om man har riktig otur somnar hon inte om förens 6-7 tiden. fattar inte hur hon årkar med dagis men det gör hon iallafall utan problem.

Så i kväll testar vi att hålla henne vaken lite längre och hoppas hon sover i natt.

Det har ju blivit lite skönare nu när hon har fått en riktig säng och kan gå upp till oss själv när hon vaknar iallafall.

Men nu ska jag glo lite på tv:n med mannen och Trinity. Kevin har lagt sej som vanligt i dag vår duktiga kille.


Ha de så bra med er !

Puss å kram !


Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards