momster

Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Veronica helmersson - 16 januari 2011 09:28

Här har vi fullt upp så man glömmer av att updatera här, ska försöka bli bättre på det när vi kommit i ordning i huset och kommit in i vardags rutiner igen.

I går var iallafall han som skulle sätta in pannan i huset där och donade så nu är allt på gång iallafall. Vi har fått dit bra mycket saker men finns fortfarande en del i lägenheten med.

I går fixade jag iallafall Kevins och vårat sovrums golv för de rummen är tömda, så körde vi ett litet lass till huset.

I dag skulle Jonne försöka fixa fönsterna i Kevins och vårat sovrum och sen skruva ner sitt data bord.

Sen blir de säkert att köra nått lass oxå.


Kevin var och besökte nya lärarna på skolan i torsdags oxå så fick han ett klass fotto med små bilder och namn på baksidan så han kunde se vad alla heter.

Nu på torsdag ska han vara med i klassen hela dagen. Jag skulle vara med tills han sejer till att jag får åka vilket jag tror går ganska snabbt

Så kommer han börja där den 31 januari.

Det märks på han att det är förändringar på gång men hoppas och antar att det blir bra till slut. Eller lättare sagt vet att det blir det.


Här kommer iallafall lite bilder.


          

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards