momster

Alla inlägg under oktober 2010

Av Veronica helmersson - 2 oktober 2010 07:07

Jaha var man vaken super tidigt i dag da. Trinity vaknade och fick ligga och se på lite barnpogram i vår säng och somnade så klart.

Annars i dag händer inte så mycket, ska kanske ut vill johan. Han skulle kolla om de var nån allmenhetens åkning i ishallen. Men det visar sig vad som händer.

 

Nej nu och vila lite till i sängen, trevlig dag på er så kanske de kommer en uppdatering i kväll !

Av Veronica helmersson - 1 oktober 2010 22:28

I dag blev det en snabbis till kyrkis. Åkte dit och var där ca 40 min sen kte vi hem och vila middag. Trinity somnade nästan på en gång cå ajg la mej i sängen och somnede väll lika snabt jag med, vaknar när det är lagom dax att ka och hämta kevin på skolan.

Efter vi hämtat han far vi upp på stan och kikar lite, jag hittar en bolero (om det stavas så) till mej och en glitter döskalle till Trinitys vagn.

Efter stan for vi hem till Johanna och fikade lite sen var det bara att fara vidare hem till annica och håkan där vi kollade på Idol och käkade mackor, nu är vi hemma och sak sova skönt på våra kuddar.

Lägger in några bilder från dagen.

 

Puss och kram på er !               


Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards