momster

Alla inlägg under juli 2010

Av Veronica helmersson - 1 juli 2010 20:20

Blev en toppen dag i dag !

När vi vaknade for jag,Kevin och Trinity till Michis och Timmy och hälsade på.

Trinity tyckte då att alla leksaker var jätte roliga och Kevin fastnade framför mickes tv spel.

Tack för en toppen dag Michis !

På hemvägen ringer jag min mormor och morfar och kollar så de ska vara hemma. Då höll mormor på med lassange så vi blev bjudna på mat oxå, var bara att hämta Merlin och Jonne först. Sen for vi förbi vid morfar bosse på hemvägen och sa hej till faster ingrid och arne som kommit hit. 

Då jag inte vet om jag får lägga upp nå bilder på Timmi så skippar jag dom så länge, men de var jätte söta tillsammans !









     

                 

Av Veronica helmersson - 1 juli 2010 08:43

Jaha då drar Ludvika festen igång i dag, men var inget speciellt i år tycker jag.

Ska väll in till Lidvika när mora träsk är annars skiter vi nog i det i år.

Och så bra jag fått sova i natt har jag inte sovit på länge.

Trinity vaknade max 2 gånger och ville ha nappen.

Kevin kom upp och är på toppen humör i dag och mår bra säjer han. Men jag vette fan han både klädde på sig och tog medecinen utan bråk och tjafs.

Han tillochmed la sig utan större krusiduller i går.

Nej nu ska jag ta och klä mej och vi sak käka lite frukost innan mi ska till Michis och hälsa på. Ska bli så himla skoj, var så länge sedan nu.


Men hare bra med er kanske de kommer upp lite bilder från dagen om jag orkar och hinner. Men först och främst måste jag komma i håg kameran !


Puss å kram på er !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards