momster

Direktlänk till inlägg 17 mars 2016

Arbetsterapeut idag då !

Av Veronica helmersson - 17 mars 2016 16:34

Ja men precis som rubriken lyder har jag varit till arbetsterapeuten idag och fått låna hem ett kedjetäcke på 6 kg i 3 veckor.
Täcket känns väldigt lätt jämfört med Kevins 10 kg täcke.
Så ska väl prova det nu i 3 veckor nu och se vad jag tycker om det.
Min första känsla nu när jag provat de lite i soffan är att de känns som ett vanligt täcke.
Ringde även och bokade tid hos tandläkaren i morgon, fick en tid på eftermiddagen iallafall så jag har hunnit äta lunch innan. Känner ju att de börjar göra lite för ont nu så är nog dags att laga den och sluta dra ut på det hela tiden.
Så tänkte jag att jag skulle ringa och boka en tid nu på en gång för att laga en annan tand som inte hunnit börja göra ont än, så lika bra att ta tag i den också medan jag har börjat annars blir det att jag drar ut på det igen.

Äntligen har våren börjat komma på riktigt och i går tog vi av stödhjulen på Denvers cykel.
Ska jag vara ärlig så tror jag han lär sig cykla snabbare än Trinity och inte helt omöjligt att han cyklar helt själv innan Trinity också.

Det var väl de som hänt här sen sist jag skrev :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica helmersson - 6 november 2022 19:33


Som rubriken lyder var de extremt länge sedan jag skrev något här, är mer aktiv på instagram nuförtiden :)  Mycket har hänt sen sist, jag har tagit tag i studierna och är förhoppningsvis färdig barnskötare dan före julafton. Efter utbildningen ko...

Av Veronica helmersson - 13 maj 2020 23:18

Då har de gått ytligare 1 år och vår prinsessa Raven är här ! Blev igångsatt 18 april 2019 pga komplikationer och hon föddes 19 april 2019, 3204 gram 50 cm lång men fick en jobbig snart som resulterade i nästan 2 veckor på sjukhus med sondmatning o...

Av Veronica helmersson - 23 februari 2019 20:22

Ja här har det hänt en hel del på 1,5 år ! Kommer en liten snabb uppdatering här, så får vi se om jag kommer ihåg att uppdatera här i fortsättningen :) För snart 1 år sedan i slutet av april förra året gick min älskade och bästa morfar, barnens opp...

Av Veronica helmersson - 20 juli 2017 01:14

Tomteland var riktigt trevligt och mysigt, tyvärr lite kallt men de tycker jag hela sommaren har varit. Denver har ju hunnit fylla 5 år också ! Han fick en hoppborg av mamma, Pål, Magnus, mormor och morfar. Det var nog bland det bästa den ungen ...

Av Veronica helmersson - 26 juni 2017 23:37

Vi har fullt upp hemma hos oss :) Denver är äntligen nästan helt återställd efter att ha haft riktigt jobbigt med astman ett par veckor, 2 vändor till sjukhuset och inhalera har det blivit, gått från Max 8 puffar med per dygn till 16 puffar på sin a...

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards